Thursday, June 25, 2015

Si ce-oi face?...

Ce-oi face cand vine ziua aceea.. ?Care a venit.. M-am intrebat mereu ce voi face si cum iti voi spune.. Cum iti voi spune ca toata starea asta euforica a luat sfarsit? Ca toata iluzia asta se incheie aici,astazi. Ca repulsia care-mi curge in vine pulseaza tot mai puternic. Ca nu te mai pot soarbe din priviri,ca nu mai esti pe acel piedestal. Ai cazut. Ai cazut fara sa-mi dau seama cu ce rapiditate ai facut-o. Te-am sters si nu iti voi mai deschide vreo usa. Ador aceasta izolare si ma complac in ea. Imi cer iertare pentru lasitatea eliminata prin fiecare por al pielii mele.. Imi cer iertare ca nu pot fi un om independent.. Imi cer iertare ca nu mai tremur pentru tine. Imi cer iertare ca am rapit atatea saruturi in statiile de autobuz.. Imi cer iertare ca am hoinarit dintr-o usa in cealalta..Imi cer iertare ca nu te mai iubesc.

No comments:

Post a Comment