Thursday, June 25, 2015

Despre femeile din viata mea

Pe care nu cred ca le-am putut iubi vreodata. 
Gandindu-ma serios la tot ceea ce presupune iubirea,nu am gasit nimic comun rasfoind sentimentele si trairile pe care le-am avut,le am si teama mi-e ca trebuie sa includ si viitorul in acest sens. Conceptul meu,ideea aceasta eronata,construita in imaginatie,a idealului mi-a distrus perspectiva iubirii. Tot ceea ce am facut eu,pana la varsta asta,a fost sa imi imaginez cateva aspecte pe care sa mi le repet apoi,zi de zi, distrugand baza comuna pe care se cladesc ,in timp ,sentimentele. Am ajuns sa imi creez idealul,varful,fara sa trec prin toate etapele acestuia, concepute intocmai pentru a-l cunoaste cu adevarat.  Am exclus absolut tot ceea ce putea fi exclus si m-am inchis in propria-mi lume,imaginatie,creatie. As putea vorbi de solipsism,deoarece tot ceea ce fac eu,este sa includ oamenii din jurul meu in constiinta personala. 
Am fost intrebata care este ceaiul meu favorit? 
Sunt convinsa ca in proportie de 90% oamenii ar raspunde simplu,banal si subiectiv la aceasta intrebare .Te-ai putea gandi la un altfel de raspuns? In momentul in care mi s-a adresat intrebarea,in creierul meu s-a produs o conexiune care mi-a acaparat intru totul raspunsul .M-am gandit la femei. La femeile din viata mea cu care am impartasit o cana oarecare de ceai. Femeile care au facut acel sortiment de ceai,unul mai special decat celalalt.  Asa ca nu am putut raspunde acestei intrebari,nu am putut sa dau un raspuns concret,satisfacator pentru cel care astepta asta. 
Asadar,femeile din viata mea,pana acum,au fost o iluzie,o creatie proprie. In majoritatea cazurilor,s-au dovedit a fi o eroare,bineinteles,asumandu-mi vina. 
Cu toate ca nu am ajuns sa intalnesc pana acum  o ramura a iubirii  absolute,si nu ma astept sa ajung sa o cunosc pana la o varsta inaintata,mi-am dat seama cat de mult gresesc creandu-mi aceste persoanje lipsite absolut de orice defect care ma impiedica sa vorbesc de acest tip de iubire. Si iata cum ma izbesc de greselile acestora. Si cum imi este distrus universul imaginatiei. Si cum nu incetez sa il reconditionez. Si cum incerc sa caut idealul. Si cate idei contradictorii,  care totusi,formeaza un intreg,penetrandu-mi mintea ca un fulger. Intregul eului meu. Si viziunea lui asupra lumii.

No comments:

Post a Comment